31 mars 2010 - Påsktider!

Jaha då börjar vi närma oss påsk! Jobbar bara idag, sen är vi lediga torsdagen! Skall bli riktigt skönt med ledigt då de varit mkt med jobbet nu! Se vad för skoj som kan hända i ledigheten!

I helgen filmade jag då jag hoppade upp på fyrhjulingen för att kunna analysera min teknik, även om ja visste att den inte är helt 100 då mina handleder värker som de gör nu...förbannad handleder!! Men dock gick de rätt bra, så kan ja försöka hålla mig till denna tekniken så kommer de nog gå bra i fortsättningen även med dåliga handleder...

Dags för jobbet!

Varnar för lite röv här, men de får ni ta:-)


Kommentarer
Postat av: linda

stålande uppsättning hälsar sara!!! undrar om du ska på swe rock?



2010-03-31 @ 18:23:18
Postat av: Jon

Hej på er!:) Ja på torsdag kommer ja åka dit! Hon med?

2010-03-31 @ 19:25:09
Postat av: Peter

Hej Jon.



Nu kör ju jag en högre 4-hjuling än din men jag kastar först över mitt högerben över sadeln och drar mig sen upp. Prova och se om det är ett alternativ. Din mc är ju rätt låg så det bör gå ganska lätt.

2010-04-12 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0