15 mars 2009 - Våren kommer....!!

Ja nu var det ett tag sen jag skrev av mig här, och tydligen så har vi nu kommit upp i över 50000 träffar på sidan vilket är väldigt många nu snart ett år sedan allt hände! Tack alla för allt stöd ni gett mig under resans gång!!

Nu ser det även ut som vintern håller på å bryta nacken av sig, vilket är efterlängtat så in i helvete! Kan konstatera att mina handleder har fått mkt stryk av vinterkörningen, de är rejält ömma och jag har skaffat skenor som jag skall ha på så mkt jag kan...men tyvärr rä de i vägen så pass mycket att jag bara fått mer ont i både handleder och axlar och bröst...ja överallt där jag har känsel:) Så nu har jag valt att använda dem om nätterna. De som är konstigt är att ju mer jag belastar handlederna och använder dem, desstu mindre ont gör det. Hoppas det blir bra snart nu i samband med varmare väder och förhoppningsvis mindre anstränging då jag skall ta mig någonstans!

Väntar fortfarande på att min "lilla blå" skall komma hem! Borde komma denna veckan då den skulle kommit förra veckan! Dessutom så har min fyrhjuling fortsatt med å dricka vatten...jävla maskiner till å krångla! Nu har Peter den hos sig så får vi hopppas den snart är på banan igen nu när våren kommer!

Jobbar numera 75%, vilket funkar helt OK, känns som de blir en hel del mer gjort och den sociala aspekten är också positiv. Stårullstolen på jobbet gör verkligen sitt jobb och används flitigt!

Nu ikväll blir de till att slappaa i tv-soffan...många timmar som läggs därnu i o m mina dumma handleder, men lika bra å ta de lite lugnt!

Ha de gott tills nästa gång, vilket lär bli på lördag, då de är 1 årsdagen....fan va året gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0