21 juni 2010 - Trappklättring

Hej igen gott folk...nu är jag tillbaks igen med lite nytt å berätta:)

Helgen har varit bra, vi va i borgholm å njöt på lördagen, satt på uteservering i solen å drack öl å åt glass! Riktigt fint!
Idag har jag varit hos sjukgymnasten å passade då på att träna lite trappklättring...gick sådär idag, men mer träning så skall man nog hitta hem med tekniken på riktigt! Denna gången filmade jag mina försök för att kunna se vad jag gör för misstag...kom fram till att jag vrider mig ur stolen då ja skall upp med det andra hjulet...så de är något jag får tänka på...

Nu ikväll va jag hos Tommy och Emma på trevlig middag och filmkväll! FIlmen va lite klurig (Dead fish) men gick å genomlida utan större skador:)

Snart midsommar, och i år skall vi ner till Blekinge å Sölvesborg till en stuga. VI är ett gäng på 10 pers...skall bli riktigt skoj å skönt å komma iväg!

Avslutar med en film på klättringen...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hittade din blogg när jag skrev om sjukgymnastik och olika alternativ att komma tillbaka efter en skada samt Petö-metoden. Lycka till med allt och trevlig midsommar!

2010-06-23 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0