30 april 2010 - 1 år sen första permissen...

Ja nu på dagen är det ett år sedan jag kom hem på permiss för första gången efter olyckan. Skall bli liten repris på förra årets grillning om än i mindre upplaga:)

Min Lilla blå funkar fint efter att ha hämtat hem den från Staffanstorp. Den är jävligt härlig att köra och man ler varje gång man ser den:) Killarna gjorde ett snabbt å bra jobb som vanligt!

Lär väl bli en runda till brasan ikväll med, för i år skall den iaf antändas, vilket ej inträffade förra året pga torkan.

Så med detta säger ja skål och trevlig valborg på er alla!

Kommentarer
Postat av: marie

hejsan



jag läser en KY-utbildning som heter habilitering och rehabilitering och i rehabdelen ska jag skriva om en rehabilitering om en ung man som blivit förlamad efter en mc-olycka och jag hoppas det är ok attfråga dig vad du känner är det viktigaste i den hjälp du fått och var du ansett att det funnits brister.jag försöker fokusera mig mest på känslorna och det stöd man kan ge den psykiska biten eftersom jag inte läser till sjukgymnast eller nåt sånt och bara lite snabbt nämna vilka olika träningsmöjligheter man kan ha hjälp av, och jag tror din blogg kommer vara till stor hjälp vad gäller hela arbetet tack för att du delar med dig av dina upplevelser./marie

2010-05-31 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0