30 september 2009 - Ännu en månad gången...

Då var september slut med, och med det kommer kylan! Is på rutan idag minsann som jag löste med spolarvätska:-) Måste dock skaffa mig en kupevärmare innan de blir för jävligt!

På jobbet är de fullrulle, mkt som skall göras på mina 4 timmar, men de är skönt å ha å göra å känna att man bidrar med något igen! Imorgon blir de nog möte hela dagen angående ett jobb jag håller på med!

Började dagen med näsblod idag. Hade tänkt att ha lite sovmorgon, men kl. 7 vaknade jag av att de rann ur min ena näsborre...lyckades dock lösa det utan å blooooaaaa ner hela sängen...papper är bra å ha i närheten har jag kommit på! Efter det va de ju bara att gå upp å vidare till jobbet.

Igår var jag med Sofie som drog mig upp å ner för Orupsbacken då jag låg där inne samt hennes kompis Tomas från Moheda. Sofie som jobbade på Orup har flyttat till Moheda så de är skoj å kunna träffa henne lite mer! Var nere hos hennes föräldrar å hälsade på och åt middag, sen vidare för att hämta en trampmoppe till Tomas. Trevlig dag å roligt å träffa nytt härligt folk!

Ikväll kommer jobbarkompisen Patrik hit...glo på film å dricka någon öl! Skall bli fint! Men nu blir de duschen efter att han tränat lite hemma med mina hantlar idag...samt en motionsrunda runt apoteket å bunkrat upp med medicin!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du har späckat schema du, kussen!:) Härligt att höra!

2009-09-30 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0