28 september 2009 - Avgiftning!

Ajajaj idag gör de ont. Bak och ben bränner som aldrig för och jag är väldigt spastisk. Håller på å gå ner på min Lyrica mot nervsmärtorna, men som också hjälper mot spasticiteten. Tar det försiktigt med att minska med en tablett dagligen per vecka. Se om de funkar utan eller om de blir för jävla smärtsamt. Ger det några dagar till iaf.

Kom nyss hem från ett träningspass uppe på Solvändan, vuxenhabliteringen i stan. Rejält trött i kroppen nu, vilket känns skönt! Även haft ett samtal med min läkare här i Växjö angående mina handleder som skall opereras. Vi skall försöka få till så att de blir titthållskirurgi. Detta skall förkorta läketiden till hälften! Dock är fde fortfarande lite oklart hur mkt ja får göra själv. Men kommer behöva hemtjänst iaf. Tror inte jag blir inlagd, men blir jag det kansek man skall försöka komma till Orup!

I helgen va jag på bio här i Växjö med Vikke, Malinen å Johanna...kollade på Flickan som lekte med elden...mkt bra! På lördagen lånade jag Dennis pelarlyft och lyckades byta bränslefilter å luftfilter på bilen själv...riktigt skönt...så en pelarlyft måste jag ha sen så jag kan syssla med sånt:-) På kvällen drack vi öl å åt pizza hemma hos Dennis å Johanna. Senare på kvällen åkte jag å Björn till Glasbaren i Kosta och provade på det! Riktigt snyggt ställe! Lär bli fler gånger!

Nu skall jag försöka få tag på ett nytt bilbatteri, då det jag har/hade i bilen gjort sitt! Men först lite vila!

Kommentarer
Postat av: Martina

Usch, det där låter jobbigt, med avgiftningen:(. Men hoppas du kan klara dig utan medicinen i slutändan!

2009-09-30 @ 22:05:16
Postat av: sven wikström

Tjenare Jon!! Nu får du ta en tur på fyrhjulingeno hälsa på.Jag var in o satte på rulldäck samt satte på vindruta och beställde en overall med värme i.Den ska hålla mellan 35-55 grader. De visste inte på Håkanssons hur den funkade men det var både våtska o el var lite dyr 10'så hoppas jag får nytta av den i vinter. Välkommen när du har tid.Hälsningar Sven

2009-10-02 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0