17 september 2009 - Lund och Orup väntar!

Imorgon bär det av till Lund och Orup igen! Skall till Lunds Lasarett och röntga ryggen, träffa kirurgen, röntga blåsan, sen bär de av till Orup för uppföljning med gänget där. Skall bli skoj å träffa folket igen! På kvällen tänkte jag bo kvar där å gå ut å ta en öl med "medbrottslingarna" och "brottslingen" :-) Skall bli trevligt! Kommer bo på ett vandrarhem i Höör över natten!

Igår var jag hos Tobbe å Ninis å åt middag samrt hämtade ett nytt tangentbord till min TV dator...på kuppen fick jag felkod i bilen, så idag, bland all annan stress, har jag varit å läst felkoder samt lagat bilen för nästan 3000 kr....jävla tändkasetter:-/ Men nu skall jag väl komma ner till Skåneland i lugn å ro iaf!

Så nu återstår lite packnig av grejer innan ja kan ta de lugnt för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till och hoppas du får det trevligt:)

2009-09-18 @ 07:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0