6 oktober 2009 - Försök till aktivt liv?!

DÅ var man nyss hemkommen från en motionsrunda runt Växjösjön! 4,5 km avverkades på ca. 27 min. Riktigt skönt väder å rätt skönt å köra! Känns betydligt bättre å köra rullstolen nu när jag skaffat smidiga arbetshandskar! Igår gjorde jag mig besväret att ta mig upp för Högstorpbacken, vilket kändes rejält i armar och axelar! Men skönt även det, och de känns som jag faktiskt hittet en liknande sysselsättning som jag hade innan med löpningen efter jobbet. Känns helt OK. Körde även lite hemträning innan idag, handcykel 10 min och sen lite hantelövningar så jag har fanimig arbetat för min vila idag iaf:-)

Har idag även dragit ner ytterligare Lyrica. Bränner rätt bra i röven vill jag lova:-/ Dessutom kände jag lite yrsel idag men hoppas detta går över eller lugnar sig snarast...Senaste dagarna funkade bra på den gamla dosen jag körde så de verkar lugna sig i slutändan!

Imorgon kommer Felix, Svenne å Sjödahl! Skall bli skoj som fan å träffa dem igen! Nu kommer jag ta kväll och slänga mig i tv-soffan! Men först en välbehövlig dusch!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Bra jobbat, kussen men det är väl ändå 6 oktober?;)

2009-10-06 @ 19:31:37
Postat av: Anonym

Keep on going:)

2009-10-07 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0