24 oktober 2009 - Dagen före Bosön!

Imorgon förmiddag kommer jag sätta mig i bilen och ställa in GPSen på Bosön uppe i Den Kungliga Hufudstaden! Där väntar en intensiv vecka på Ryggmärgskadeläger. Som jag förstått det så kommer det innebära en hel del aktiviteter att prova på, utvecklas å förbättras i vardagen. Hoppas kunna lära mig grunderna för att klättra i trappor, förbättra sin teknik att ta sig upp från golvet och åka i rulltrappor etc.

Hoppas även kunna träffa lite nytt folk som man kan få lite tips av och hålla kontakten med!

Idag har jag varit med Vikke, då han har kopplat in bilstereoutrustning i sin bil. Gamla minnen då man själv bygge billjud väcktes till liv och suget på ett eget bygge ökade markant:-) Nu kommer vi slita i oss varsin pizza å några burköl tror ja!

Den 5 november kommer jag operera mina handleder så de är mkt på gång just nu!

Godkväll och ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Eddy Metalkusinen Engdahl

yo! Hoppas att resan till den kungliga huvudstaden gick bra och att du får en trevlig vecka. Spyware tog bort mitt datastrul, tack för tipset. Vi höres

2009-10-25 @ 20:45:54
Postat av: Martina

Lycka till och hoppas du får en lärorik vecka!

2009-10-26 @ 07:42:25
Postat av: anna

hej! hoppas du har en trevlig vecka i stockholm!! o lycka till med operationen!! kramar

2009-10-28 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0