21 oktober 2009 - Tider av strul och jävelskap!

Senaste veckan har varit förbannat strulig...

Började i helgen då jag skulle på Sandra i Kalmar på 80-talskväll...vi hade förfest hos Felix i Kälma, och jag tänkte att jag kör så slipper jag oroa mig för att pissa ner sig! Hann inte mer än komma till Felix förräns de va kört....men vi tänkte att detta går å lösa...så ner i tvättstugan å tvätta upp kläderna...efter några timmar va de klart...på med kläderna igen...de första som händer då kan ni ju lista ut själva...ja precis,...läcker igen!!!! Så då sket jag i det å körde hem istället....va väl inte tänkt att ja skulle få komma ut den kvällen:-(

Idag har jag varit på urodynamsik undersökning...kollade blåsan igen....kapacitet mm..de gick väl bra...första gången 830 ml innan ja fick för mig att ja va nödig...sen lyckades jag med något nytt...jag pissade själv ut en viss mängd:-) om de bara va slumpen eller ej vet ja inte men ut kom de iaf då ja tog i å försökte tömma på egen hand! Andra gången vi fyllde på började det läcke redan vid 650 ml å då kunde ja inte göra något åt de, varesig kissa själv eller knipa...

Sen när allt va klart å ja hoppade över i stolen så sa magen upp sig....jävla skit bokstavligen talet...så nu sitter man här i TV soffan nyduschad å smått irriterad...men de får väl vara så för idag...imorgon är en ny bättre dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0