11 oktober 2009 - Fiskehelg

Nyss inkommen till Växjö igen efter att ha varit hemma i Målerås över helgen. Fredagkvällen va lugn. Var med Dennis en runda in till Nybro och besiktigade hans gamla bil och tog en pizza.

Lördagen var jag, pappa och Felix och testade fisket runt Revsudden. Fisket va dåligt men de som va bäst var att jag kom i båten väldigt smidigt och de funkade helt OK att fiska från stolen i fören! Visst är det inte lika bra som innan, då det är så jävla slappt å osmidigt att fiska sittandes! Vill ju stå upp och kasta! Men men, man lär väl sig, och för att vara första gången så funkade det riktigt bra! För att ta mig i båten hoppade jag ner på bryggan och sen la jag över benen i båten sen satte jag mig på relingen (bryggan va i samma höjd som relingen) sen tog jag ett skutt över till stolen i båten! Mkt smidigt!

På kvällen va man rätt sliten och trött av all frisk luft som man fått i sig. Var borta hos Dennis en runda i hans garage där han och Bjjörn donade med Dennis Pontiac. Där dracks det lite öl sen drog vi vidare till Kosta och besökte glasbaren och tog några öl där med samt en lassange! Gott men dyrt:-)

Nu blir de nog mest bara slappande resten av kvällen, sen får vi se va denna veckan har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Martina

Roligt med fisket! Smart lösning med stolen där i båten...Var det inte otäckt när det gungade?

2009-10-12 @ 12:10:47
Postat av: linda

Låter som en trevlig helg....

Smart konstruktion i båten....

2009-10-13 @ 14:25:14
Postat av: Martina

Åh så var det dags att uppdatera igen!;) Hur går det med handlederna? När bli operationen? Har magen stabiliserat sig? Ja, som du ser undrar vi massor av saker! Bara på att och skriiiiiv:) Kram!

2009-10-20 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0