9 november 2009 - Smärtan håller i sig...:-(

Ja nervsmärtorna vill inte ge med sig...igår va de rätt ok men idag har de kommit tillbaka på högvarv! Förbannat jobbigt är det och tiden här blir bara värre å värre med dem....kan ju inte göra mkt för att avleda dem heller...slängt in massa medicin för å få bort dem men de verkar inte funka så bra....Kan kanske ha att göra med svininfluensasprutan ja fick i helgen som ger dessa smärtor...?

Tagit blodprov idag för å se över mina  njurvärden, samt pratat med urologen om blåsan och katetrar mm...
Janne var på besök, en trevlig herre som också är skadad och sitter också i stol...bara pratats vid per telefon men nu har man ett ansikte på den rösten med! Skoj! Sen va mr Wadefur här med en runda och snackade skit:-)

Har svårt å skriva på datorn för mina förbannade bandage klickar på tangenterna å musplattan så man blir totalt jävla galen! SÅ jag försöker hålla mig kortfattad!

Ikväll ringde även syster Bodil från ORUP...nu tänker hela 109an komma å besöka mig å guidning på glasbruket å hyttsill va önskemål! Riktigt skoj tycker jag, så nu skall ja försöka styra upp detta! Plugga på om bruket å det igenom som man en gång kunde:-)

Hoppas morgonen bjuder på mindre smärta samt mindre bandage om händerna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0