8 november 2009 - Tröttsamt...

Nu börjar man kunna detta...ligger mest i sängen, trött å seg som kola...gör jag något annat börjar händerna värka så jag har inget val mer än att ligga stilla....riktigt drygt och man bara ligger å väntar på att tiden skall gå...bästa sättet är väl att sova sig igenom skiten...dock blir de väldigt mkt sovande om de kommer ta veckan ut...

Ikväll skall iaf Felix komma förbi en runda så de blir skoj! Mina nervsmärtor är idag lite lugnare än va de va igår, då de va helt tokiga....riktigt jobbig dag som drog ner humöret rejält och som ja känner hänger lite nere idag med...ensamt å trist som de är... 

Nu skall jag väl ta å åka upp en runda men jag vet inte alls va ja skall göra...?!

Bild från i fredags...jag å mina boxarnävar...

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är tufft allt du ska behöva gå igenom! Hoppas att händerna läker fort så du kan börja röra dig igen. Kan förstå att det blir jävligt drygt att bara ligga och vänta!Kram

2009-11-08 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0