7 november 2009 - Lördag på rehab...

Börjar bli lite drygt nu tycker jag. Det blir mest sängliggande då ja inte kan framföra rullstolen själv så lätt då de fortfarande är rätt så ömt i nävarna. Men de är dock bättre ídag och hoppas kunna komma igång efter helgen med lite mer rullstolskörning, för att senare i veckan kunna förflytta mig själv och kunna bli utskriven till helgen...?

Igår var pappa på besök en runda och sen kom Sofie, Tomas och hans dotter förbi en stund på kvällen! Alltid skoj med lite besök!
Idag tror jag att mor och syster kommer en runda och hälsar på...måste fixa farsdagpresent med, men de får nog Lotti fixa på egen hand känns de som:-)

Ikväll blir de nog till att beställa pizza och lyxa till det. De är väldigt lugnt här på rehab och vi är bara 4 pers inlagda på min avdelning, så de blir nog några av de som är kvar här som kommer äta pizzzzza....

Snart är de lunch men fan vet om ja inte avstår den för ja åt nyss frulle...blir bara massa ätande annars tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Martina

Blir du aldrig trött på pizza?;)

2009-11-07 @ 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0