6 november 2009 - Dagen efter...

Jag lever och händerna funkar! Operationen har gått bra och mitt boende på rehabkliniken i växjö är helt ok! Man är väldigt tafatt och handikappad nu när man inte får belasta handlederna eller händerna. Så nu behöver man någon som kör en i rullstolen och allt. Lite jobbigt men de är ju en övergående fas. Hoppas kunna klara mig själv redan till nästa helg.

Så nu är det bara slappande som gäller tills att jag får börjar använda händerna igen. Känner mig som Mike Tyson med mina inlindade händer... Box!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ja hoppas du är tillbaka snart. Mycket med julfesten är ordnat, kan berätta där ingen "avläsning" kan ske =)

2009-11-06 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0