4 november 2009 - Dagen före slaktaredan!

Hua, pirrigt och nervöst nu kvällen innan de smäller. Kl. 8.30 imorgon skall de fram med den stora slöa slaktkniven och filéa upp mina handleder...hoppas händerna funkar efteråt så ja inte blir en tetra;-)

Jobbat på som fanken idag för å städa av så mkt som möjligt på mitt bord och tycker ajg fick mkt gjort! Resten av dagen har gått åt till att fixa taxi tills imorgon bitti samt packa lite grejer....sen skrek soffan å TVn mitt namn så där ligger man nu!

Hoppas jag får möjlighet att kunna sitta lite vid datorn nu efter operationen med, men kanske inte de första dagarna. TV tittande kommer nog bli en rätt vital del av mitt liv de kommande dagarna...

Ha de bra så länge tills vi hörs igen och sköt om er:-D!

Kommentarer
Postat av: Martina

Usch ja, jag förstår att det känns pirrigt! Du har ju fått vänta länge nu oxå! Ska du med till Kosta för att fira farfar?

2009-11-04 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0