3 november 2009 - Ståstolen har kommit!

Nu efter ett antal månaders väntetid har stårullstolen kommit! Den är dock större än vad jag hade för mig, men kommer dock in i alla rum, även toan! Rätt skönt att kunna variera sin ställning samt komma upp å få det gamla perspektivet på världen....känns konstigt att man varit så lång och sett över allt innan. Kommer mest ha den hemma i lägenheten då den är rätt klumpigt och tung ute i det fria.

Till råga på allt så har jag haft galen nervsmärta idag! Ibland har jag inte vetat vart jag skall ta vägen! Kom krypandes inatt och har ökat under dagen! Kan vara att jag ökat min medicinering och att de gör ont av det? Hur som helst hoppas jag verkligen de är bättre imorgon så man orkar göra något efter jobbet!

Har varit väldigt mkt på jobbet nu och då jag skall på operation nu på torsdag känns de extra stressigt att få klart så mkt som möjligt...de är ju bara imorgon med, så vi får se hur lång den  arbetsdagen blir!

Nu skall ja nog ta mig en tallrik glass...är inte så himla hungrig ikväll så de räcker nooooo:-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad skönt för dig att kunna få variera mellan sittandes och ståposition! Skönt att den kommer igenom alla dörrhål med;) Lycka till med operationen imorgon. Kommer du att vara nedsövd då?

2009-11-04 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0