22 november 2009 - Höstrusk!

Usha vilket tråkigt väder de varit idag! Dock får man inte klaga på vädret som varit i helgen, fredagen och lördagen bjöd på riktigt härligt väder, om än lite blåsigt så tittade iaf solen fram!!

Första, halva veckan tillbaka på jobbet funkade fint....åtminstone om man ser till tiden på jobbet, tiden innan och efter är jobbigast, med förflyttningar till och från bil och påklädning etc. Det tar mkt mer energi nu när händerna inte är riktigt hundra, samtidigt är man rädd att man skall förta sig eller lyfta på något dumt sätt. Men försöker köra på modellen att gör de ont så skall jag sluta....och undvika de som kirugen sa med att lyfta saker i så stor utsträckning det går...benen är dock inte så lätta alltid...tyvärr...

Hur som helst så var jag på trevlig glöggkväll hos Erik och Sara i Eriksmåla i lördagskväll. God glögg och trevlig stämning! Har även låtit Felix å pappa tvätta min bil...så snäll är jag:-) Varit ute på en liten fotorunda, mestadels taget från bilen, men de blev en del hyggliga bilder som jag experimenterat med.

Smärtan i händerna blir dock mindre och mindre, vilket underlättar vid mina förflyttningar, men de känns fortfarande en hel del...men de skall nog bli bra med tiden!

Nu skall ja snart krypa till sängen, för imorgon väntar en ny arbetsdag! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Martina

Fan vilka schyssta bilder!!!

2009-11-23 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0