13 november 2009 - Morgonsysslorna avklarade!

Yes! Klarade av mina morgonsysslor idag! De gör rätt ont men de går, dock får ja ta de väldigt lugnt och metodiskt, så att de inte blir fel någonstans! Förflyttning till toastolen och jobbet där gick, om än svårt å ömt...över till duschstolen gick bättre. Dock kände jag att de gjorde mindre å mindre ont så de är väl lite stelt nu i början med....

Så ikväll kommer jag åka hem till mor å far så får vi hoppas de funkar, annars har ja rummet kvar över helgen!

Kommentarer
Postat av: Främlingen

Hålle tummarna för att det ska gå bra för dig. Med ditt positiva sinne tror jag du kan flytta berg.

Ha det så gott

2009-11-16 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0