12 november 2009 - Kommer de gå?

Nu har de passerat en vecka sen operationen, och frågan jag ställer mig; kommer jag klara mig själv nu till helgen eller måste jag ligga inne längre? Jag hoppas ju verkligen jag är redo för min vanliga vardag imorgon, men får inte räkna med för mkt då jag idag känner att högerhanden fortfarande värker en hel del. Men får hålla tummarna att de är bättre imorgon!

Idag har morsan varit här på besök...legat länge i sängen å slappat å pratat med henne...å godis hade hon med sig åså:-) Sen kom Tommy å Emma en runda med å snackade lite å även de hade med sig godis....mummms:-)

Börjar känna mig totalt försoffad å befarar de kommer bli jobbigt å komma tillbaka, men hoppas de går fort:-)

Har även varit i telefon med Orupfolket! Saknar dem en hel del så de är skoj å prata lite med dem igen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du blir bättre fort- det vore roligt att träffa dig i helgen!:)Kram!

2009-11-12 @ 21:55:21
Postat av: Anonym

Kämpa på..kram Tina

2009-11-12 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0