11 november 2009 - Utflykt!

Vaknar idag med blöt säng...helvetes blåsa...med problem hela förmiddagen med stora mängder urin, ja ca. 2l mellan kl.6-12 så va man lite trött...speciellt då ja inte druckit några större mängder..men däremot kaffe...kaffe får jag akta mig för!

Sen kom Sofie en runda...vi rullade ut en sväng på stan! En runda in på svininfluensavaccineringen med Sofie, sen vidare ut på Öster för att äta....blev pizza på Adonis...mkt gott som vanligt! På hemvägen körde ja ner för en trottoarkant...tänkte mig inte för att mina händer inte är helt hundra så jag fick lite dålig kontroll å fick göra en snabb manöver med högerhanden (den mest ömma) och de resulterade i att ja fick förbannat ont i den rackarn! Nu ikväll så värker den fortfarande då jag kramar den, men de går nog över snart!

Senare kom Peter på besök vilket va trevligt med! Snackade lite skit å tog de lugnt!

Har idag kommit igång med mina förflyttningar...gick rätt bra åt ett håll, även utan glidbräda. Så blir bara högerhanden bra så finns de goda chanser ja kan komma ut till helgen! Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0