10 november 2009 - Ljusare...

Idag är en dag av betydligt bättre karaktär...en dag utan nervsmärtor!! Dock är jag rätt trött och sliten från tidigare dagar med smärtor så de har varit till att ta de lugnt idag. Har tagit bort det stora klumpiga bandage som jag haft om händerna, och sett över ingreppet. Allt såg fint ut, men då jag satt och kollade mina händer så började det snurra å illamående kom över mig...men de lugnade sig efter en stund...tycker de är så satans obehagligt att de är sår just vid handlederna ala självmordssnitt....huaaa..

Imorgon tänkte vi börja på lite försiktigt med förflyttningar och se om de funkar...börjar troligen med gamla glidbrädan igen, men hoppas den kan slängas rätt fort.

Nu blir de väl som vanligt, slapp, sen kanske de dyker upp lite besök om ja har tur:-)

Kommentarer
Postat av: Hugo

Bra att det är ljusare. Tycker vi får ta en Varan-kväll snart. Höres

2009-11-10 @ 20:45:01
Postat av: Martina

Skönt att du sluppit smärtan idag!

2009-11-11 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0