7 maj 2009 - Mönsterås imorgon!

Nu blir de faktiskt av! Ja skall åka till Mönsterås nu imorgon trots allt! Allt är fixat med transporter å personal till bruket. Så imorgon kl. 9.00 går sjuktransporten till bruket å räknas vara där 12.30-13.00 ungefär...30 mil...blir en lång å seg resa men hoppas de blir värt det! Hemresa med taxi betald av företaget kommer till eftermiddagen och hämtar mig och sen hem till Målerås.

Nu gäller det att lära sig förflyttningen över till ett bussäte, men de skall vi snart träna här. Hoppas det går bra. Dessutom är det mycket viktigt jag ändrar läge under  dagen då jag inte har tid för avlastning under  dagen. Men jag har lärt mig lite tekniker för det, så de skall gå fint!

Nu väntar snart idrott sen skall vi köra på att träna förflyttningen!

Allt löser sig i slutändan, men de kan va lite kämpigt ibland, och det kanske inte blirr som man tänkt sig, men men,...

Kommentarer
Postat av: Annis

gud så skönt att det löste sig...

E så glad för din skull! =)

2009-05-07 @ 13:25:28
Postat av: Peter

Tjena Jon, jag hade gärna följt med till Mönsterås men Kjellman hade lite mer tid över så han får ledsaga dig där. Då kanske du dessutom lär dig mer:) Fortsätt kämpa på så du kommer tillbaka snart, för annars tror jag Adonis kommer gå i konkurs. Det blir inte alls lika många pizzor längre :(

Vi hörs

2009-05-07 @ 15:29:48
Postat av: Martina

Åh vad bra att det löste sig!

2009-05-07 @ 18:33:09
Postat av: Frank

Hej Jon



Det var Lars H som fixade alla tillstånd på Mönsterås, så om du ser honom glöm inte att tacka honom.

Hoppas att din dag på bruket blir varmare än min.

2009-05-07 @ 19:09:38
Postat av: Anonym

Ha en bra helg, Jon och glöm inte att dina resurser och din inre kraft kommer att ta dig dit du vill!:)

2009-05-07 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0