6 maj 2009 - Restriktioner ej hävda.........

Fy fan vilken besvikelse det är....all motivation å positivitet jag haft i mig har på ett ögonblick försvunnit ur mig...1 månad till i stridsvagnen å ingen riktig aktivitet....1 månadshelvete som ja känner att ja kan göra  grejer, men inte får!!! Detta suger värre än va ja kände precis då ja skadat mig....man har sett fram emot denna dagen, allt såg bra ut på röntgen, jag har skött mina restriktioner...å så detta....nu blir det inget mönsterås å vara med på montaget, jag blir inte utskriven till midsommar....ja allt går åt helvete som man tänkt....just nu skiter ja i allt...stannar väl här tills de är löst...orkar inte med å åka hem eller något....

Skall ut å be om något lugnande för snart ryker något av inredningen åt helvete....

Kommentarer
Postat av: Ida

Suck. Inge kul det inte...

2009-05-06 @ 16:52:06
Postat av: Nina

Vilket skit! Hoppas att det löser sig så snart som möjligt!!

2009-05-06 @ 17:12:59
Postat av: Anonym

Förstår att du blir arg, frustrerad, besviken, ledsen och allt vad man kan tänkas bli. Självklart ska du tillåta dig själv att vara det! Men om du vill ha en positiv infallsvinkel på all besvikelse det verkar som att du känner nu så tycker jag att det är ett tecken på att du vägrar ge upp och att du fortfarande har en positiv inställning för framtiden. Hade du inte blivit besviken, ledsen och/eller frustrerad över läkarens besked hade du kanske inte varit lika motiverad att komma vidare. Kort sagt, se frustrationen och besvikelsen som ett kvitto på din positiva inställning och kämparglöd! /S.

2009-05-06 @ 17:20:52
Postat av: Lina

Tänker på dig....va arg, ledsen, besviken ja allt vad du vill vara ett tag, sen tror jag din kämpaglöd kommer tillbaka.



//Lina

2009-05-06 @ 17:23:51
Postat av: Mona och Göran

Tänker på dig. Många kramar Mona och Göran

2009-05-06 @ 17:48:48
Postat av: Martina

Vilken besvikelse för dig! Det är förståeligt att du känner dig frustrerad och besviken. Men jag tror att med din personlighet har du hittat nya krafter om några dagar när du lyckats smälta det tråkiga beskedet.Fortsätt kämpa, Jone! Vi tänker på dig och skickar all kärlek och omtanke vi kan!

2009-05-06 @ 18:28:24
Postat av: Eddy

Kämpa på Jon! det komer att lösa sig, och snart så är din motivation på topp igen! keep on rockin in the free world

2009-05-06 @ 18:48:59
Postat av: Ronny

Det var tråkigt att höra Jon men jag instämmer med alla andra som skrivit till dig.När du har kommit över besvikelsen så ska du se att glöden blir ännu starkare.det kan ta ett tag men tro mig den kommer att infinna sig rätt vad det är.Kram på dig från mig.

2009-05-06 @ 19:14:44
Postat av: Anonym

Puss och kram på dig Jon från Tindra och Thelma

2009-05-06 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0