6 maj 2009 - Blåst å regn....å väntan!!

Förbannade läkare som inte kan svara i telefon! Nu vill jag verkligen komma igång med träningen! Nu går till och med planerade träningspass åt helvete för att läkare inte kan ta sig tid 5 min å kolla en röntgenplåt å säga OK!!!

Men man får väl försöka lugna ner sig, även om man sitter på helspänn och väntar hela tiden....

Kollar ut, busväder idag, regn och rusk...hoppas de försvinner till helgen då man skall hem igen! Skall bli gutt som fan!

Idag skall jag ha Cirkelträning i gymmet....några övningar man skall göra där, inkluderar nu även en del ryggmuskler.

Nu skall jag ut å se om ja kan få tag på numret till läkaren så ja själv kan ringa å försöka få tag på honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0