6 maj 2009 - Besvikelsens dag...

Ja nu har de hunnit lägga sig lite....en månad....det är rätt lång tid som allt skjuts upp...tänk dig ett barn på julafton...sen vid granan så tar föräldrarna bort alla julklappar å säger att du får inte öppna dem förräns 24 januari...så känns det nu...

Men vad fan skall man göra....? Jag vågar inte chansa hela läkningsprocessen utan ja kommer följa mina restriktioner. Men att ha fått dessa förhoppningar är ja rejält besviken. Men en sak är säker, kommer inte nästa röntgen i god tid innan ja skall på sweden rock den 6 juni å att jag fått resultatet som innebär nada restriktioner, då kan de trycka upp allt vad restriktioner heter, för det ska fan ingen jävla människa eller gudjävel ta ifrån mig! Då snor jag smidig rullstol här och liftar hem!

Efter att ha kört rullstol tills armarna skavts upp efter armstöden och dessutom drämt näven rätt i en stor låda så den ömmar, har jag kunnat lugna ner mig lite och får helt enkelt acceptera att jag får sitta här en månad extra...
Men har bestämt att ja skall göra allt i helvetet soom ja bara kan...skall träna armmusklerna med hantlar varje kväll...för de är något jag faktiskt får!! Skall köra tills ja kräks för å hålla nere frustrationen. Sen skall ja besöka Mönsterås så fort jag får åka vanlig bil å sitta i liten stol, men då är de i drift...men men...va gör man inte för å komma upp på benen, för de skall jag fan göra nu när jag får offra en hel månadjävel!

Nu skall jag äta pizza som snälla Malin hämtat åt mig nu....hoppas de kan hjälpa lite!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det gäller att inte tappa sugen! Det blir ju inte alltid som man tänkt sig men man får försöka samla kraft och ta i med nya friska tag.

2009-05-06 @ 20:20:34
Postat av: Petra i Målerås

Du får tänka som så,att en månad nu, är "ingenting" när du väl får göra allt du drömmer och kämpar för.

Det är svårt att alltid vara positiv,de tråkiga tankarna måste också få komma.Men jag tror som du att när det här har fått lägga sig så hittar du nya krafter.Kämpa på Jon!

2009-05-06 @ 21:00:31
Postat av: Frank

Hej Jon

Vi (Leif) var i Mönsterås idag, det ser bra ut än så länge med det som du har ritat.

Det var kallt o blött som satan, tvingades dricka brun vätska när jag kom hem, men inte ens det hjälper för att komma upp i normaltemperatur.

Skit att du inte kan åka till bruket för de fixade så att du och din far skulle få komma in trots alla bestämmelser (SSG entre och allt annat).

Kolla blocket med att skriva in 496 sedan så förstår du att det finns något bättre än 4-5 cylindriga motorer

Själv förstår jag inte det där med Sweden Rock....

du kan alltid låna en Johnny Cash cd av mig.

2009-05-06 @ 21:59:34
Postat av: Urban

Jag förstår definitivt din känsla av total besvikelse. När man väntar på något, och kämpar, och det sedan inte blir alls som man har tänkt sig, då är det tungt. Dock visar erfarenheten att efter besvikelse kommer nytt mod, och viljan att gå vidare. Restriktionerna är till för att behandlingsresultatet ska bli det allra bästa. Så ge dig inte. Månaden känns lång i dag, men det kommer att gå fortare än du tror!

2009-05-06 @ 22:25:45
Postat av: Cina

Hej,förstår du är helt pissed of nu men jag säger som förut,det här jävelskapet har gett sig på fel kille helt enkelt!Jag tänker på dig o läser din blogg varje dag,du fixar detta nederlag som du gör med allt annat,du är snart in the mood igen:)Kramar från Cina.

2009-05-07 @ 08:16:27
Postat av: Annis

Tänker på dig killen!

2009-05-07 @ 09:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0