5 maj 2009 - Väntan...

Godmorgon!

Nu sitter jag och väntar på att få läkarens besked om mina restriktioner hävs,,,,borde ju ske nu någon gång på morgonen så ja kan komma igång medd träningen så fort som möjligt!

Dessutom väntar jag på att de skall ringa från SoL handläggarna. Fick tag på dem idag, men som vanligt så va de ju något som inte funkade...då va min handläggare på möte såklart under deras timma som de har som telefontid:-D

Idag är det rätt tråkigt väder ute, men de är dock rätt skönt å mysigt....måste ju vara såna dagar med. Så man kan sitta inne å inte behöva ha dåligt samvete för att man inte är ute.

Nu skall jag in på toaletten så jag får de sista morgonbestyren avklarade.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0