5 maj 2009 - Bilen såld!

Då har man sålt bilen med. Gillade bilen, så de är lite tråkigt, men nu skall jag ut å jaga ny kärlek:-) Får se om de blir en SAAB 9-5 Aero Kombi eller en Volvo V70 T5...får åka å känna lite...

Ikväll var det musiktävling två våningar upp....dessvärre var det musik man själv inte hade så bra koll på....på tok för lite hårdrock....sen när ja inte kom ihåg va sångaren i Dire Straits heter så gick ja ner å la mig,,,,å de värsta är att ja inte kan skylla på morfinet längre ju!!! Pinsamt!

I eftermiddags va även Camilla och Fredrik från jobbet här, så vi kunde uträtta lite SAP arbete, eller åtminstonne gå igenom lite lätt vad som behövde göras!

Nu funderar jag på vad jag skall göra ikväll innan ja kryper ner i kuvösen....blir nog å reka blocket efter bilar, ta en apelsin sen RIKa....kanske rita lite på min växlingskontruktion till fyrhjulingen.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du kan ju inte glömma bort Mr. Knopfler för tusan!=)



Du kanske skulle chocka med att köpa en saab 95 istället med en klassikt v4-spis!=)

2009-05-06 @ 07:57:08
Postat av: Anette

Jag fick ju annars en riktig höjdarbil av pappa som första bil, kanske han kan fixa fram en sån till dig också!! Lanzia - "sportröd" (gubbröd.... alla gubbar som tror att de är sportiga köper sån färg... :-))

Han hettade ju upp den med en fräck växelspak och tuff rally ratt, det han glömde var att fixa stötdämparna så tittade man i backspegeln blev man åksjuk....... sköt om dig!

Kram Anette

2009-05-06 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0