4 maj 2009 - Röntgen avklarad...väntan

Då var den efterlängtade röntgen avklarad. jag och Susanne var på Lunds lasarett i god tid och hann då även med att besöka Ortopedavdelning 11. Riktigt skoj att träffa en hel del av folket som tog han om mig då man va som sämst! Men jag kommer tillbaka!

Och förresten! Lovade ju Åsa att skriva upp adressen till bloggen, men de glömde ja ju bort, så ni på Ort. 11 som läser detta får i uppdrag att ge henne en lapp med adressen på:-)

Nu har man ätit och ringt till kommunen om lite SoL frågor angående ledsagarehistorian som jag håller på med till Sweden Rock...de har bra arbetstider de där...8.30-9.30 kan man nå dem vissa dagar i veckan....jävla system!! Så får ringa imorgon igen, men man kan väl drömma om att få ett svar svart på vitt....

Inget mer på schemat idag, utan nu får man bara vänta på vad man kan hoppas vara ett bra resultat!


Kommentarer
Postat av: Annis

Håller tummarna för att det ser bra ut på röntgen!

kram

2009-05-04 @ 14:26:47
Postat av: Åsa T

Jag fixade det själv Jon! Kul att läsa att allt ser bra ut!!!

2009-05-04 @ 18:06:55
URL: http://minimumsas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Angående SoL frågorna du har tycker jag att du ska prata in ett meddelande på deras telefonsvarare. Ofta har handläggarna bara telefontid en timme om dagen. Men om du pratar in ett meddelande på telefonsvararen så får du hjälp fortare! Hoppas att det löser sig, klart du ska på Sweden rock! håller tummarna för dig

2009-05-04 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0