31 maj 2009 - Söndagsångerst

Det var längesen man kände söndagsångerst, men nu är man framme på dagen då man skall tillbaka till Höör igen. Resorna börjar man bli rätt trött på nu får man ju erkänna....men de är inte mkt å be för...alltid skönt å komma hem till Målerås om helgerna!

Dessutom är det en väldigt viktig vecka som kommer nu, med röntgen och avslutningsvid Sweden Rock....ser fram emot det som bara den, men samtidigt är man lite nervös för hur allt kommer funka å hur jävla trött man kommer bli! Men med hjälp av ledsagarna Felix å Malinen så skall de nog gå galant! Hoppas vädret är kalas som denna helgen med, det hade varit riktigt skönt! Men i värsta fall får man väl ta å packa ner en poncho.

Har idag suttit å kollat på när Vikke klippt gräset och busat lite med Abbe Hund. Va riktigt skönt i solen må ja säga.
Sen va jag å pappa ute å körde en liten runda på byn med. Tog en öl hos Lunte och njöt av vädret.

Nu skall jag snart äta lite middag sen blir de avlastning innan man åker neråt....

Här kommer lite bilder från helgen med:


Passerar Norje Boke där Sweden Rock går av stapeln nu om några dagar, där man skall närvara på lördagen:-D

Festivalområdet under uppbyggnad.

Kalasväder under lördagsgrillningen hemma hos Björn!

Abbe Hund hittade ett bra gömställe från solen :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det förstår jag att resorna kan bli sega. Kan ljudbok vara ngt för dig? Typ "Män som hatar kvinnor"-serien finns ju på ljudbok och de böckerna är ju skitbra. Kanske kan snabba på tiden när du åker? Jag tror att du blir jävligt foxy i en poncho;)Hahaha!

2009-05-31 @ 20:26:44
Postat av: Martina

Det var jag som skrev det ja....

2009-05-31 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0