30 maj 2009 - Snart.............

Idag har jag nog hört ordet "snart" 400 ggr....snart kan jag ta mig dit,m snart kan jag göra det, snart är du där etc etc etc.
Men visst, de är ju rätt nära nu ändå...får vi hoppas.......måste försöka inse att de är viss risk att de inte blir som man hoppas....men denna gången hoppas jag att både Oden och Tor är med mig!

Idag har jag varit ute i det sköna vädret. Sålt mitt skinnställ (det lilla) och även köpt ett nytt avgassystem till min suzuki. Plus minus noll.

Öl i solen har jag kunnat åtnjuta under dagens flesta timmar....riktigt gott! Ikväll har vi även haft grillfest för mor å far, morsdag samt födelsedag. Några öl, G&T och whiskey har smakat fint!

Nu sitter jag å väntar på att Vikke skall komma förbi å röva bort mig. Senare blir de Björns Baksida....inte lika brunt som hans framsida:D Nä men vi skall bort å grilla där en runda eventuellt...om vi orkar....vilket man borde göra....ju....

Godkväll på er och ha de så fint! Nästa vecka då jävlar! SRF!!!! 

Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt att du njuter av solen och värmen! Gutt med GT;)

2009-05-30 @ 19:57:18
Postat av: Eddy

GT är mumma

2009-05-30 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0