3 maj 2009 - Hemfärdsdag:-(

Åhhh så fort en helg kan gå! Har haft det hur gott som helst! Uppassning hela tiden pch riktigt kalasväder!

Igår blev det inte mkt tid över till bloggandet so ni kanske märkte...dock lyckades jag få in en liten notis om mitt välbefinnande på kvällen där iaf.

Gårdagen bestod av besök av Eva och Lunte...under deras besök satt vi och drack öl i solen och fikade lite. Riktigt härligt. Sen blev jag klippt av Luntes fru (fick ej avslöja hennes namn i samma mening:-) Blev riktigt bra må jag säga:-)
Efter det kom kusin Eddy och hälsade på, samt Peter. Vi fikade lite till och plockade även bort katalysatorn på fyrhjulingen för att höra hur det lät utan den....hehe mkt mogna fasoner det här:-) Sedan lyckades jag få pappa och Peter att byta till sommarhjul på volvon under tiden som jag kunde sitta i solen å dricka öl:-) Inte fel någonstans, förrutom att det är förbannat frustrerande att ej kunna göra det själv eller hjälpa till!! Men snart kan ja göra det själv!!

Till eftermiddagen kom Felix och Malin. Då tog vi en runda i samhället med rullstolen. För att sedan åka hem och avlasta lite innan kvällens grillfest.

Vid kl. 17.00 dök gästerna upp. Felix, Malin, Sanna, Selissa, Björn, Erik, Sara, Petter, Vikke, Tobbe, Nina och Bocklis. God mat, härligt väder och riktigt härligt sällskap gjorde kvällen. Tack för all hjälp och stöd!!

Efter en sån här fullspäckad helg skall de trots allt bli rätt skönt att komma tillbaka till Orup och ta de lite "lugnt" och fokusera på att komma på banan igen! Man nästa helg är jag tillbaka och det skall bli riktigt skönt! Dessutom hoppas jag att jag blivit av med mina restriktioner.

Avslutar med lite bilder från helgens grillning och rally!


Starten på Zabra Rallyt (Tror nog snart Björn får gå in med lite pengar här för alla reklam han får;-)

Familjen Västerlund/Engdahl ute vid starten på rallyt med!

Lite bilar och aktivitet ute på Målerås industriområdet:-)

Rallyt anordnades av Nybro AC www.nybroac.com
Kan även passa på att göra reklam för polaren Vikkes egna rally satsning som ni kan följa på www.vkrallysport.se


På väg hem från rallyt, Banvallsgatan, lite längre fram ligger mitt huset där jag bor hos mina föräldrar för tillfället.

Här har vi delar av grillgänget, Felix, Malin, Sanna, Bocklis, Petter och en del av Nina.

Här är fler ur grillgänget, Vikke, Sara, Erik och Björn.

Här är vi på väg in, blev lite kallt framåt kvällen. Nina, Sara, Malin, Erik och Petter.

Å sen kan man fråga sig vem som var full? Tobbe?

Jag själv, rätt nöjd efter en kanon kväll! Tack alla!

Kommentarer
Postat av: sanna

hejsan, himlans trevlig kväll igår...har inte skrattat så mycket på länge:) hoppas du snart kommer hem till byn igen...

2009-05-03 @ 15:15:09
Postat av: Felix Malin

Tack för en mkt trevlig helg! (:

Jag håller tummarna inför röntgen imorron också. :D

Snart blir det sushi i solen hoppas jag!

Ta hand om dig sålänge!

2009-05-03 @ 17:17:58
Postat av: Björn på meken

Hej du, mycke fina bilder från rallyt och naturligtvis en fantastisk reklam för meken och Målerås, alla har träffat dej i helgen men inte jag, håller du dej undan kanske? Jag tänker på dej varje gång jag kör iväg med Thriumpen, och kör lungt o fint, Tack för reklamen, vi hörs och syns snart.

2009-05-03 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0