3 maj 2009 - Back in Orup...

Ja då har man avverkat 21 mil liggande i en gul minibuss....helt otroligt så jävla skoj man kan ha;-)

Ja hur som haver, nu är man på plats igen iaf, efter en som tidigare nämnt helt fantastisk helg!
Känns dock helt OK att vara tillbaka....vet ju att denna veckan kommer det hända mkt bra grejer! Känns inte alls fel! Röntgen imorgon och förhoppningsvis upphörda restriktioner, så att jag får börja öva på förflyttning. Sen hoppas jag på att få komma  till Mönsterås i slutet på veckan och vara med på montaget av värmeåtervinningen jag konstruerat där!
Hålla tummarna allt går bra imorgon nu!

Nu skall jag ut å kolla läget här på stället å ta en fika! Gokväll!

Bild från biltransporten:-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Blir du inte åksjuk när du ligger så? Roligt att du haft en så härlig helg:)

2009-05-03 @ 21:55:01
Postat av: Petra i Målerås

Härligt att du har haft en skön och bra

helg.Förmodligen ganska intensiv med grillfester

och rally vad jag förstår.Hoppas det går bra för dig på röntgen idag.Vi håller tummarna.Ha det bra!

2009-05-04 @ 07:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0