29 maj 2009 - Hemfärd återigen!

Hektisk morgon....sköteskorna va snälla idag, de har väl insett vem som är chef på stället....väcktes 8:20 idag...nästan en timma längre än vanligt! Resultatet av detta va en nöjd Jon tills han insåg hur stressigt de blev resten av morgonen med dusch, frukost och toabesök tätt följt av kuratorsamtal och gymträning. Nu har jag dock lyckats med hela kedjan av aktiviteter så de känns bra.

Har en del nervsmärtor idag igen, tror mkt beror på att jag stressat upp mig lite. Måste lära mig att ta de lugnt. Skall se om ja får tag på en mental avslappnings kurs på DVD eller liknande. Tror de kan va rätt bra medicin! Smärtorna släpper ju då ja går å lägger mig å slappnar av, så det är något ja skulle behöva lära mig så fort jag behöver.

Vet ej om jag glömt å nämna det här, men min bil är nu färdiganpassad, så bara jag blir av med mina restriktioner nästa vecka så får ja äntligen ut å köra min nya bil!! Skall bli riktigt skönt å ha den friheten igen! Nu när man inte kan ta sig till ställen så blir man ännu mer frustrerad av att inte kunna komma någonvart. Som i helgen då det är Palace Spring break....minns förra året, väldigt trevligt, med goda vänner, fint väder med grillning och öl! Nu kommer ja inte dit, eller visst, ja kan ju hyra en flexbuss för några tusen å åka dit, men såååå jävla mkt vill ja inte dit. Men just för att ja inte kan komma dit blir de extra surt att missa det, men hade ja kunnat åka dit hade ja kanske inte ens åkt dit....Hur som haver så kommer ja med största sannolikhet ha lika trevligt hemma med folket som är i byn, så det skall nog ordna sig till de bästa. Pappas födelsedag å morsdag skall firas imorgon med grillning tillsammans med familjen, sen blir de nog grillning med kompisarna till kvällen...eller något...

Kommentarer
Postat av: Annis

Ses ikväll killen!

2009-05-29 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0