27 maj 2009 - Ett spann, flera spänner

Idag var Annelie tillbaka och väckte mig genom att nästan knacka in dörren...men de va ändå helt ok. Har sovit som en gris inatt. Inte vaknat en gång och sovit på ryggen å inte rört mig ur fläcken. Dock glömde de å väcka mig vid kl. 6.00 för RIKning, så de va en del urin då de väckte mig kl. 8 istället. Men ingen skada skedd....

Vi började sedan diskutera böjningen av ordet spann (hink) av någon jävla anledning.... ett spann fler spänner....Annelie en spann, flera spannar....vi fick kolla upp vilket som va rätt å båda va faktiskt rätt då de var en dialektfråga....

Har nyss varit på lite kontraktur profilax...så nu är lederna mjuka å vänsterbenet känns mer....skönt! Snart  väntar lite gymträning med "Cirkelträningsgruppen"....skall bli skönt å träna lite igen.

Å nu va min läkare inne här med. Hon var mkt positiv till mina framsteg med känsel å sånt. Har inte träffat henne på väldigt länge. Vi diskuterade mina nervsmärtor, och har precis i dagarna ökat dosen på Lyrica...hoppas de kommer hjälpa. Vissa dagar är helt hopplösa vissa är de hur lugnt som helst.

Solen skiner här idag men de blåser rätt bra....men en öl i solen borde man nog mäkta med under dagen:-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Snart förvandlas du till en ölkorv;)

2009-05-27 @ 11:46:37
Postat av: eva

Passa dej Jon...dom ger inte upp hur lätt som helst dessa flickor...bara ta dom!!!

2009-05-27 @ 18:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0