25 maj 2009 - Medbrottslingar - Jon : 1 - 0

Godmorgon Skåne! Stället i Sverige där man som barn inte fick lära sig att man inte pratar med munnen full av gröt samt uttalar bokstäver som de ska....idag blev jag väckt på fel sida skånegränsen...

Först kommer syster Emmy in och väcker mig lite försiktigt och ger mig min dagliga dos av klexane (blodförtunnaren som ja tar i magen)....säger att om en stund kommer DE in och väcker  dig. Informerarad sen gårdagen, visste jag att Annelie skulle jobba tillsammans med Linda...vilket lätt kan resultera i ett rätt kaotisk uppstigning....

Efter 10-15 min hör jag att dörren försiktigt öppnas....tänker att de va värst va de är tysta idag...kanske bara är någon som är inne med nya handdukar. Öppnar upp ögonen och spanar bort mot min hall....ser inget, hör inget.....plötsligt ploppar det upp 3 små skånska huvuden bakom drapperiet....stora jävla smile...å sen kommer det fram något annat....en plastbehållare med något flytande och en slags pump längst upp....två snabba drag med pekfingret från Annelies sida och där ligger jag helt hjälplös å dyngsur! De har skjutit mig med vattenspruta!!! Vaknar till å inser det fruktansvärda brott som begåtts...att de inte lärde  sig av Susannes misstag....?!

Nu har jag precis kurerat mig från denna hemska händelse och sitter för fullt och planerar hämndaktion. Det skall bli ett nöje att hämnas detta bestialiska brott!!

...............moohahhhahaha........................

;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till med hämnden!

2009-05-25 @ 10:12:03
Postat av: Cina

If you messes whit me,you messes whit all my family...... MOAHAHAHAHA!På dom bara!Kram från Cina!

2009-05-25 @ 10:14:05
Postat av: medbrottslingarna

Vi väntar med spänning på alla högafflarna!!!

2009-05-25 @ 11:32:17
Postat av: Anonym

..vad sägs om att sätta en spann vatten i dörrhöjd..du får väl hitta en medbrottsling...hehehehe...lycka till

2009-05-25 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0