23 maj 2009 - Regn i luften

Sitter här inne och spanar ut över Banvallsgatan....lite fågelkvitter och radion som står på i bakgrunden med ngåon gammal klassiker från 70-talet låter det som....lite sugen på att ge mig ut men det känns som regnet hänger strax över trädtopparna.

Väntar även på besök från kusin Eddy med familj. De skall dyka upp här nu på förmiddagen. Skall bli trevligt å träffa dem!

I eftermiddag kommer pappa hem från jobbet med lite grejer till fyrhjulingen....fotplattor så att tassarna ej ramlar ner å ligger i under färd....trevligt att köra 10 mil med fötterna i backen....fina röda benpipor då man kommer fram:-)

Tobbe å Ninis skall komma förbi och vi skall nog ta å gå till gölen och ta några kast efter sjöns giganter....sen när rallykalle Vikke kommer hem skall vi grilla lite om vädret tillåter. Bocklis ansluter också och vet ej om Felix dyker upp med! Hur som helst kommer det nog ske något skoj idag med:-D

Nu kom mor hem från affären, lika bra att inventera vad hon köpt å se va ja kan äta upp;-)

Kommentarer
Postat av: Cina

Om jag gissar rätt kan du äta upp allt,jag har aldrig gått hungrig från Gittans kök:) Hälsa mor o far!Kram från Cina.

2009-05-23 @ 17:46:39
Postat av: Anonym

Låter som en härlig dag:)Själv har jag städat...mindre skoj;)

2009-05-23 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0