22 maj 2009 - Porscheträff

Gårdagen slutade lyckiligt den med! Sålde motorcyklen som jag skrev igår, sen så var jag och Malinen och lille Abbe borta vid Vikkes garage där han donade med rallybilen. Sen efter det var det grillning hemma hos dem. Kunde sitta ute en stund innan knotten och myggen höll på att ha ihjäl oss! Jävla as! Sen gick vi in och åt en mkt fin grillad måltid!

Dennis, Ronja och Abbe hemma hos Vikke å Malinen.

Vikkes å min gemensamma grill sen vi bodde grannar på Campus i Växjö.

Dennis leker med leksakerna och Ronja försöker fly mot grusgången från den där galningen:-)

Grilldamerna Malin och Johanna sköter sig!


Idag har jag och mor varit ute och gått/rullat en runda i byn. Fastnade vid bruket där jag träffade Jenny, va längesen man träffat henne, vilket var ett trevligt återseende! Dessutom så var Porscheklubben på besök där! Ojojoj detta va inte bra för en person som är påtagligt köpsugen på just Porsche, även om min ekonomi ej tillåter det för tillfället...men den tiden skall komma den med:-) Fastnade för en 997 GT3RS...fy fan vilken bil! Hade inte gjort ont å ha den på garageuppfarten!

Mummmmmmaaaaa!! Porsche 997 GT3RS

Här är en kanske lite mer realistisk bil för vad man själv drömmer om att kunna äga inom en snar framtid!


I eftermiddag kommer de lite släkt från Åseda samt Sala. Skall bli kul å träffa dem, de va ett bra tag sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka vrålåk..köpsugen??;)

2009-05-22 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0