21 maj 2009 - Inga motorcyklar kvar nu!

Så då har jag sålt av min lilla överroliga otursmotorcykel! Var en kille från Varberg som nyss var och hämtade den. Väldigt noga var han, men nu är den borta iaf! Tycker försäljningar är jobbiga som fan så jag tog de lite lugnt i skymundan....nu ligger ja å avlastar i sängen i väntan på att komma ut en runda. Har mycket jobbiga smärtor och knipkänslor....kan inte riktigt slappna av....riktigt jobbigt!!:-(

Se om de kommer någon snart och plockar upp mig ur kuvösen!

Kommentarer
Postat av: Frank

Hej Jon



Har ni inga nyheter/tidningar på Orup ! Saab kommer att bli en Kina bil i bästa fall, nu vet jag med bestämdhet att du trillade med huvudet före.

Synd att jag missade ditt besök på jobbet, var på kundbesök. Även jag har sålt KTM'n men jag köpte en Honda 250 CRX 3 timmar senare, grannen lurade på mig den som vanligt.

Ha de

2009-05-22 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0