19 maj 2009 - Långledigt

Ja idag kl. 15.30 åker man mot Målerås igen. Jävla farande fram å tillbaka, kom ju nyss hit! Men har fått lite träning iaf, så de känns ju skönt! Imorgon skall jag då förbi jobbet på lite besök, skall bli skoj! Även passa på å se hur det funkar med rullstol med!

Just i detta nu är pappa på väg ner till Staffanstorp för att lämna in bilen på anpassning! Så när man blivit av med restriktionerna så skall man kunna börja på å köra direkt!

Idag skulle även läkaren komma in å prata om mina stora urinmängder jag har då ja dricker....hoppas de inte blir för sura miner...för å dricka öl är inget de skall ta ifrån mig! De är för gott att avstå! Men får se va han säger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0