18 maj 2009 - Fullt upp!

Ujujuj idag har de fan varit fullt upp med massa pappersarbete, träning, telefonsamtal och allt vet vad!

- Fixa försäkring på bilen - DONE!
- Skicka uppgifter till Folksam med kvitton på utgifter som drabbat mig i o m skadan - DONE!
- Skicka uppgifter till Sweden Rock angående min ledsagning där - PÅGÅENDE
- Undersöka pris på lackering av bildelar - DONE
- Resultat av undersökning av pris - DYRT!!
- Omsorgsavgift papper till kommunen i o m ledsagning - PÅGÅENDE
- P-tillståndsansökan - PÅGÅENDE

Ikväll skall jag även prata med några fältstuderande, någon KY utbildning tror ja de gällde....de skulle fråga lite om mig å så tror ja,...

Dessutom kommer Lindahl och Anna-Märta på besök till kvällen med! Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0