17 maj 2009 - Trött efter fullspäckad helg!

Ohhh igår va de en riktigt fullspäckad och rolig dag! Tacokväll med en hel del folk som var på besök, mycket trevligt! Under dagen var vi ute i samhället och njöt i solen när vi väl hittade lite lä. Till eftermiddagen kom den nya familjemedlemen hem också, en SAAB 9-5 Aero:-D Inte alls fel, dock skall de fixas lite med den. Handikappsanpassning först och främst, sen omlack av huv och kanske front då det va en del stenskott där. Sen skall de på andra fälgar samt trimmas upp! Kul å ha lite planer framför sig (och utgifter:-)

Tobbe, Nina jag och Felix var även ute och spelade lite boule vid station. Dit kom även Dieter och Selissa och gjorde oss sällskap. Ölen smakade fint men solen hade dock slutet skina.

Efter det följde som sagt tacokväll med melodifestival som avslutning. Var rejält trött sen när man gick och la sig runt 12 tiden. En lång och trevlig dag hade passerat!

Nu skall jag ut å kolla in min nya bil igen, och uppdaterar med lite bilder då jag är tillbaka på Orup igen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Eddy

Grattis till bil köpet. du lämnade volvo stallet för gott nu då?.

2009-05-17 @ 13:58:31
Postat av: sanna

i målerås har vi saab, eller va vad det ni kom fram till igår, alla utom jag nu då, haha!

2009-05-17 @ 15:37:49
Postat av: Irene o Staffan

Hej

Har kommer en halsning fran Labadee utanfor Cuba det ar sjogang och mulet men tropiskt varmt, vi ater, dricker, sover, badar, kampa pa Jon vi tanker pa dig. MVH.Irene,Staffan,Bjorn,Jonas,Hanna,Axel.

2009-05-17 @ 19:30:03
URL: http://Caribien
Postat av: hasselarry

verkar som om du har haft en go helg... ha det fint. /hasse & larry från ett tomt mollys...

2009-05-18 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0