16 maj 2009 - Aktiviteter!

Nu sitter man här vid datorn igen! Gårdagen va väldigt lyckad och mycket trevlig! Hemresan gick bra och smidigt. Efter att jag kom hem dök Vikke upp, vi tog en öl här hemma sen gick vi hem till han och Malinens hus å drack några gin&tonic's. Sedan va de dags för lite avlastning hemma i sängen igen!

Sen vid 19 tiden dök Sjödahl och Svenne upp. Grillning stod på schemat. Efter en stund kom även Ted på besök med motorcykeln. Något senare igen kom Vikke, Malinen, Johanna och Ronja och grillade med! Slutligen dök Tobbe å Nina upp och åt lite med. Öl är väldigt gott till grillat, men de visste ni väl redan:-)?

Senare till kvällen gick vi ut en runda på byn. Var rätt kallt med dock väldigt skönt att komma ut en runda. Efter det kände jag att man var rätt mör, så då fick Malinen och Vikke hjälpa mig upp i sängen. Sov fint sen den natten!

Idag är pappa och Peter iväg och kollar på bil åt mig. Hoppas allt är som de ska, så blir man Aero-ägare igen:-D

Nu skall jag ut på byn...Tobbe, Nina och Dennis väntar! Se va vi skall hitte på idag! Tror öl och boccia står på schemat:-D
Till kvällen skall vi dock äta lite tacos! Skall bli fint som fanken! På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0