13 maj 2009 - Utflyktsdag!

Träningsvärk i rygg, axlar och armar! Skönt! Varit på gymträning i dag på förmiddagen....gott att ha kommit igång med det nu!

Är på bättre humör idag med, vilket är skönt! Hoppas de håller i sig till nästa människa får för sig att slå en signal:-)

Idag har jag dock haft ökade nervsmärtor i baken....dessutom har jag senaste veckan kört varannan dag på toa...men idag kändes de som att jag behövde gå (gick igår) och det var kanske det som mina nervsmärtor visade....för mkt riktigt va ja i behov av att gå på toa! Hoppas detta kan leda till något att man känner detta!

Idag vid kl. 16.00 skall jag även ut på lite utflykt. Till citygross och handla lite samt ta ut pengar...sen skall vi köra förbi sjön och se vart man kan fiska sen! Så de skall bli lite skoj att få komma ut å se lite!

Nu får jag fortsätta å vila lite i sängen!


Kommentarer
Postat av: Nina

Citygross? Är chilibågarna och Skärgårdssillen slut nu? =)

2009-05-13 @ 13:51:46
Postat av: Frank

Vadå inte köra en Porsche på vintern ? Vad jag vet så finns det både tak och vinterdäck till dessa överprissatta folkvagnar.

Men du låter som en gammal man så du kanske skulle köpa en MB 600 SL.

2009-05-13 @ 19:25:01
Postat av: Åsa T

Det finns en superfin rullstolsbrygga här!

www.tollerup.com

Ligger precis efter Bilema (Citygross) och ut i skogen, ganska nära mao!

2009-05-14 @ 22:54:49
URL: http://minimumsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0