13 maj 2009 - Nintendo Wii...

Efter mitt besök på Citygross i eftermiddag, kunde jag sumera mina inköp till: två dataspel, Diablo 2 samt GTA3 (...hehe 2 gamla jävla spel, men rätt roliga!), duschshampoo, tandkräm, sambaloelek, salta katten, turkisk peppar, chili bågar, choklad samt KRÄFTOR...fan så gutt de skall bli med kräftor!

Sen när vi kom hem från vår lilla tripp på Citygross, som förövrigt gjordes av mig, Erik (vår fritidsassistent) och sköterska Malin, började vi på att spela lite Nintendo Wii. Först körde vi lite Bowling, men sedan kom Mattias in och så körde vi Guitar hero med hela kittet...2 gitarrer och trumset! Total apcirkus utspelade sig borta vid trumsetet där Brittel och Eva höll till med varsin pinne:-D haha va de spelade (fel) men skoj va det:-) Tillslut efter ett antal gånger fattade Brittel hur spelet funkade så då började det ordna till sig...men de är inte lätt! Men det har varit en trevlig kväll tycker ja! De händer lite!

Nu blir de väl till å slappa till det och snart slänga sig i sängen! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter skoj det där. Vad fick du ge för spelet? Tobbe vill ha ett sånt men jag vet inte om det är ngt att ha?;) Skönt att du haft en bra kväll, de ger kraft! Imorgon åker jag och sambon till Halmstad för lite uppvilning. Men vi har datorn med oss så jag kommer att läsa dig ändå:)Kram lille kussen!

2009-05-13 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0