12 maj 2009 - Drygt........

Helvete vad drygt de börjar bli nu....känner mig inte alls på hugget. Imorgon skall jag iväg till Citygross, se om ja kan hitta något dataspel å fördriva tiden med om kvällarna. Bli spelnörd såhär på skadans vägnar...dock tror jag inte att jag kommer ha ro att spela spel...kan knappt kolla på TV längre.

Nu väntar snart lite sjukgymnastik, sen blir det idrott till eftermiddagen tätt följt av mer sjukgymnastik. Hurra så skoj! Har en del träningsvärk sen träningen igår som jag får sitta å njuta av iaf. Se om man kan bygga upp lite mer sen ikväll då jag fortsätter med mitt fängelsenöje, hantelträning på rummet....

Får försöka se något positivt nu....men de är inte alltid så lätt...vädret är dock fint...nästa vecka är jag i målerås ända från tisdagkväll....kan bli skoj...kan bli drygt...

Kommentarer
Postat av: Nina

Har du hittat ställets tyngsta hantlar än?

2009-05-12 @ 11:02:38
Postat av: Åsa T

På citygross??? Nänä du får åka till Crazy disc!

2009-05-12 @ 11:28:58
URL: http://minimumsas.blogg.se/
Postat av: Mikael R

Jag vet hur det känns, dagarna kan bli oändligt långa men när du ser tillbaka sen blir denna tiden bara som en parantes. Du får träna inte bara fysiken men också tålamodet. "when the going gets tough the tough get going" Jag tror att du vet att du klarar denna motgången med, försök att försöka fokusera på sånt du själv kan påverka då är det lättare att se framstegen.

2009-05-12 @ 12:43:03
Postat av: Anonym

Brev från lille Olle på skolresan i England.

- No money, no fun, your son

Pappan skriver tillbaka:

- How bad, so sad, your dad.

2009-05-12 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0