12 maj 2009 - 911

Så då har denna sega, neråtdagen passerat....resultat? Jo jag mår faktiskt bättre...anledning? Jo det är folk som har ringt, bokat träff inför helgen, folk som ringt å bara pratat skit! Precis det jag behövde! Riktigt skönt att en så liten grej kan göra en glad igen! Så nu är det grillning planerad till fredagskvällen, sen blir de tacokväll på lördagen, så nu verkar det som helgen är i hamn! Riktigt skönt, nu behöver man inte ängslas att helgen blir trist å dryg!

Under denna allmänt sega å deprimerande dag fick jag banbrytande ideer i mitt bilvalstänkade...jag tänkte att jag skall fan köra på en riktigt egolösning, ja skiter i om ingen kan åka med i bilen, de är mitt race....ta ett jävla lån å åka å köpa en Porsche 911 istället för en SAAB-jävel! Men efter lite samtal och ett lugnare sinne så kom jag fram till att ja kanske borde ha en mer "bruksbil" först...kommer ju en vinter med. Men så fort jag vet hur mkt pengar man får ut från försäkringar och så, kommer det bli en 911 snarast....så nästa sommar kanske:-)?

Ikväll drog jag upp Nintendo Wii från arbetsterapin...sen körde vi några bowlingmatcher här uppe med sköteskorna Eva och Malin, sen fick även besökande till en annan patient spela med oss. Rätt trevligt, dock skall jag kräva revanch på första matchen som Malin drog hem med 3 sketna poäng!!:-)

Nu melodifestivalen....fiaskofestivalen? Jaja får väl glo någon minut iaf, men inte för länge så man blir skadad!

Kommentarer
Postat av: medbrottsling

HEJA MALIN!!!!!

2009-05-12 @ 21:54:38
Postat av: Camilla

Hej jag är i Graz på kass kurs ledarna är katasrof ingen planering och program med massor av buggar pust. Enda fördelen är att Gernot Felsner är med och vi får en del annat gjort.

Träffade Niedoba som hastigast i går han är en skojig nänniska.

Ha det bra får väl komma ner och slå dej i bowling det enda jag kan spela med någon framgång i wii

2009-05-13 @ 06:34:38
Postat av: Matilda

Hejsan Jon!

Kom igen nu o kämpa..

Du kommer till att fixa detta =)

Tänker på dej hela tiden o vill bara dej väl..

Man har både bra o dåliga dagar..

O dom dåliga vill man ente ha, men de e ett måste o ta sig igenom dom me...



Jag ringer dej nu en dag, kanske imorgon =)

så kan vi snacka litta skit...



Ha de så bra vännen och sköt om dej!

kram på dej

Matilda =)

ort 11

2009-05-13 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0