11 maj 2009 - Hårdträning och biltankar!

Nu har en förmiddag passerat med en del träning. Känns skönt att man fått komma igång med lite gymträning. Dessutom var jag uppe på tippbrädan idag och det var inga problem, så visst fan känner man sig lite kryare iaf.

Sålde även min bil förra veckan, så nu är man ju på jakt efter nya grejer. Har två bilar på G...en SAAB 9-5 Aero Kombi 04 samt en Volvo V70 2.4t 00 fullsmetad med utrustning. Skiljer cirka 10k i pris mellan dessa men frågan är va man skall göra....något att fundera på...samt kolla upp 00an av V70 då de är första modellen av V70N.

Har idag även betalt massa räkningar och skött den biten. En salig hoper papper å skit som ligger här å skräpar på bordet nu.

Avslutar med en liten bild på min gamla bil som lämnat mig:-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan visste inte att du tagit ditt förnuft till fånga å kört volvo =) Då kan du ju inte köpa saab nu :P

2009-05-11 @ 13:51:07
Postat av: Jocke

Fan visste inte att du tagit ditt förnuft till fånga å kört volvo =) Då kan du ju inte köpa saab nu :P

2009-05-11 @ 13:52:28
Postat av: Faster Mari med Familj

Hej du Vi har en volvo V70 2001 som vi håller på att sälja svart chippad (vad det nu betyder)Bra ljudsystem. Tyvärr har den gått 18000mil Kram Mari

2009-05-11 @ 21:16:57
Postat av: Anonym

Jaha är det nån salumarknad det här kan ju jag med komma med lite förslag =) Hämtade en Saab 99:a igår som du skulle kunna bli vid om du vill jone?=)

2009-05-12 @ 07:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0