1 maj 2009 - Livsnjutare

Fan så gott det är att vara hemma i byn igen! Å vilket väder till det! Har varit ute i stort sett hela dagen (lugn Orup, jag har avlastat i sängen med några timmar:-)

Återvände hem efter att varit och kollat på rallystarten som gick utanför Målerås Mekaniska, avlastade kroppen en stund. Sen började det bli drygt, ville ju hitta på saker! Efter lämplig tid kommer Tobbe, Ninis och BJ förbi och vi drar ut en runda mot rallyt som nu börjar lida mot sitt slut. Kollade lite bilar, snackade med lite folk. Sen drog vi vidare till Lunte och hämtade öl....sen till BJ å lyssnade av hans nya slip-on pipa till enduro...lät riktigt gott....varför låter inte min leksak så:-)? Hem å skruva ner ljuddämparen på suzukin!!! Men först lite tacos å sen lite avlastning. Till detta ansluter Vikke, som precis avslutat sin ledarroll inom rallyt. Dock kom vi fram till att de lät rätt mkt om min leksak med...inte lika gutt, men de får nog duga några veckor till iaf;-)

Sen gick vi in och eldade i öppnaspisen och blev varma å åtnjöt ett antal öl framför TVn.

Det va den dagen det! Imorgon väntar en ny, minst lika actionspäckad! Då skall de grillas igen, besök från kussen Eddy, samt besök av Vikke å Malinens kåk som jag inte sett sen olyckan inträffade...skall bli spännande å se va som hänt!

Skall försöka peta in lite bilder från rallyt som jag tog med systemkameran imorgon då jag är lite piggare. Trött som fan nu!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Eddy Metalkusinen

Tack för en trevlig eftermiddag i vårsolen! Kul att träffas igen ! ta det lugnt med biran ikväll.....

2009-05-02 @ 16:17:12
Postat av: Anonym

Kära Jon!

Always stay the way you are!

kram ?

2009-05-02 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0