31 mars 2009 - Träningen är igång!

Ja nu har man varit på första passet hos sjukgymnasten! Fick lite känslor av beröring nere vid fötterna, sköna framsteg! Får nu även navigera rullstolen själv här inne så de är en jävla skön känsla å få den friheten! I eftermiddag skall även jag på ett nytt sjukgymnastprogram, upp på någon tippbräda,...där skall man tippas upp för å lite träning av trycket för skelettet då man står upp....man får ju inte bli benskör tills då man kan gå igen! Lär bli lite snurrigt då mitt blodtryck är lite lågt, men de är vanligt säger de....

Imorgon skall ja även börja på någon annan träning, kateterträning, inget man ser fram emot men de skall bara göras så de är bara å tuta å köra!! Jag tänker då fan inte vara någon faktor som aggerar bromskloss i denna läkprocessen frivilligt iaf!

Nu har även pappa åkt hem så nu är den bortskämda tiden slut, å tur är väl kanske det. Går ju inte ha en som går å hjälper en hela tiden med lite småsaker!

Personalen är trevlig och hjälpsam och de intagna likaså!

Känns som jag har mkt att skriva men känns som ja glömmer hälften hela tiden, jävla morfin!?

Kommentarer
Postat av: gamle gubben

Bra JON kämpa på.

2009-03-31 @ 14:18:49
Postat av: Tom

Hej Jon,

Fick nyss höra om din blogg, och vad säger man mer än att du är helt fantastisk. Fortsätt så.

Förresten så funkar min dator helt perfekt nu.

Ha att sa gutt de gaur i Skåneland.

Tom/Målerås

2009-03-31 @ 14:24:00
Postat av: Ida

2009-03-31 @ 16:03:05
Postat av: Johan

Kanon inställning Jon! Kämpa på så kommer det lösa sig på ett kick!

Johan Rejmyre.

2009-03-31 @ 16:29:25
Postat av: Ida

Jag är övertygad om att allt kommer att gå fint! Efter alla år ihop i skolan har jag aldrig varit med om att du har misslyckats med något som du bestämt dig för!

2009-03-31 @ 16:53:33
Postat av: Inger Nilsson

Hej Jon!!

Fick just nu veta om din blogg,det var gamle Tom som sa det.

Vad kul att höra från dig, och att du verkar pigg efter omständigheterna.

KÄMPA PÅ!

Du fixar det här!!!

Vi tänker på Dig

Fam Nilsson

2009-03-31 @ 18:07:03
Postat av: Suzanne Johansson

Vi tänker på dig och följer dig på din fina blogg. Krya på dig Jon önskar Björn, Suzanne, Robert och Andreas Johansson i Målerås.

2009-03-31 @ 18:30:38
Postat av: Fia&Oscar

Härligt att höra att du gör framsteg redan! Vi kan bara instämma med Idas kommentar, detta fixar du, Jon.



Vi kommer gärna och besöker dig snart. Kanske på torsdag eller fredag, vi hör av oss först. Då får vi höra om du hunnit lära dig någon skånska :)



Kramar Fia & Oscar

2009-03-31 @ 22:29:35
Postat av: Fia&Oscar

Härligt att höra att du redan gör framsteg! Vi kan bara instämma med Idas kommentar, detta fixar du, Jon.



Vi kommer gärna och besöker dig, kanske på torsdag eller fredag men vi hör av oss först.

Då får vi höra om du hunnit lära dig någon skånska :)



Kramar Fia&Oscar

2009-03-31 @ 22:32:50
Postat av: Jonas

Hallå Jon! Fräck sida du fått till! Jag fick reda på sidan av min arbets kollega ja du vet säkert vem de är! Du får lova att träna på för ja vet du är en seg rackare!! MVH. Jonas persson

2009-03-31 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0